דף נחיתה מעוצב

למנועי חיפוש יש מטרה חשובה, והיא להעניק לגולשים תוצאות איכותיות ורלבנטיות למילות החיפוש ככל שאפשר. שיטות קידום אורגני מסייעת בקידום האתר על מנת שיופיע ב"אופן טבעי" כחלק מתוצאות החיפוש בגוגל. גולשים רבים מסתפקים בהצצה בעמוד הראשון או השני של תוצאות מנוע החיפוש, מבלי להתקדם לעמודים הבאים (גם אם ישנם עשרות עמודים נוספים של תוצאות חיפוש).

אחד מהאתגרים של כל עסק בימינו הוא להראות נוכחות של ממש בעמוד התוצאות הראשון בגוגל. הדבר תלוי כמובן במילות או ביטויי המפתח עליהם מתחרים בשוק הקידום התוסס. מלבד המקרה (הנדיר) בו מדובר בתחום חדש עם מילות קידום חדשות, נראה שתמיד תהיה תחרות על מילות מפתח, ועל כן צריך לנהל את הקידום בהתמדה, עיקשות והבנה רבה.

ישנה דרך מוכרת לקידום האתר בתשלום בעזרת הכלי הידוע, גוגל אדוורדס – הכרוך בבניית מסעות פרסום עם קישורים אל דף נחיתה מעוצב. דרך זו עשויה להיות יקרה עבור נישות מסוימות. בדרך זו ניתן לפרסם את השירות או המוצר שאתם מציעים.

קידום אתרים אורגני שונה משיטת הקידום בתשלום בעזרת גוגל. מנוע החיפוש משתמש באלגוריתמים מחוכמים על מנת להבטיח שהגולשים יקבלו מידע מה שיותר רלבנטי למילות החיפוש שרשמו. לאחרונה השתנו במידת מה אלגוריתמים אלו, כאשר הוספו אליהם עדכונים המיועדים לסנן אתרים שאינם מעניקים לגולשים ערך אמיתי, אלא מיועדים רק לקידום אתרים.

תפקידו של קידום אתרים הוא ב"שכנוע" מנועי החיפוש שהאתר שאנו מנסים לקדם רלבנטי עבור מילות החיפוש שהוקלדו על-ידי גולשים. תאריך זה אורך זמן שמשכו תלוי במילות המפתח וגם בתחרות הנוכחית בנישה הרלבנטית.

קידום אתרים זהו תהליך שעשוי להימשך זמן רב – מספר שבועות ואף מספר חודשים, עד אשר נראה שינוי חיובי בנוגע למיקומו של האתר בעמודי תוצאות החיפוש.

תוכן עניינים

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?