קידום אתרים 7 עקרונות של seo

קידום אתרים

קידום אתרים SEO – כ 7 עקרונות חשובים קידום אתרים זה פעולות המבוצעות כדי לשפר את מיקום האתר שלנו במנוע החיפוש באינטרנט.

  1. התוכן הוא הקובע – תוכל מקורי, רלוונטי, מושך עין ומקורי הוא הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות עבור האתר שלכם! תוכן שכזה מושך לקוחות פוטנציאליים ואיכותיים
    ומשאיר את הגולשים זמן רב באתר, אפילו גורם להם לחזור ומפנה אותו לגולשים אחרים הדומים להם. אז לפני כל הטריקים, קידום אתרים טוב הוא מועיל ואיכותי הוא חסר התחכמויות!
  2. מילות מפתח הם הסוד – חשוב למצוא את ביטוי המפתח ומשפטי המפתח היעילים והרלוונטיים עבור האתרים עבורנו. לכל דבר יש להתאים את משפטי המפתח הנוגעים לו.
    קידום אתרים טוב הוא כזה שהמילים יחולקו בין הדפים באופן חכם כך שהדף שאנו רוצים לקדם הכי הרבה באתר יהיה בעל מילים תחרותיות יותר, כך יצמח ויפרח יותר במנועי החיפוש.
  3. תגית כותרת – ה"טייטל" של האתר הוא הקידום הפשוט והיעיל ביותר. צריך שיהיה ייחודיות בכותרת, שתכיל את מילת המפתח העיקרית של האתר.
    בגלל העובדה שיש כותרת אחת לכל דבר, צריך שתהיה משמעותית וחזקה.
  4. תגית תיאור – שילוב של מילות מפתח וביטויי מפתח עם תוכן רלוונטי שיופיע במנועי החיפוש ויקדם את האתר במנועי החיפוש.קידום אתרים
  5. מילות מפתח הם השלד – קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית בנוי בין הרוב ע"י כותרות, הדגשות ותוכן. במקומות אלו חייבות להופיע מילות המפתח שלנו.
    כמובן לא להפריז ולהגזים בכמות, כי זה כבר לא מושך. חשוב שהתוכן יהיה כתוב ב-HTML וקריא למנועי החיפוש.
  6. קישורים נכנס איכותי – נמדד ע"י רלוונטיות, עומק הדף ממנו יוצא הקישור, עוגן הקישור ועוד. גוגל מעריך קישורים נכנסים ולכל קישור יש משקל שונה.
    חשוב שיענה על רוב העקרונות של קישור נכנס איכותי.
  7. קישור פנימי – יש שני סוגים של אלו: קישורים מניווט של אתר (המופיעים באופן רוחבי בכל עמוד באתר כמו בתפריט הראשי והתחתון)
    וקישורים מתוך עמודים (קישורים שיכולים להיות גם תמונות, מקשרים לעמוד אחר באתר) אלו קישורים שמשפיעים חזק כי גוגל מפריד אותם מקישורי ניווט.

תוכן עניינים

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?