גוגל אנליטיקס 4 והשינויים בקידום האתרים

גוגל אנליטיקס 4 – בין אם אתם עוסקים בתחום ובין אם לא, לבטח יצא לכם לשמוע על גוגל אנליטיקס בתור הכלי עם הפרמטרים החשובים ביותר עבור בעלי עסקים, ועבור מפרסמים.

גוגל אנליטיקס מאפשר ניתוח והבנה עמוקים של העדפות משתמשים באתרים ואף מסייע בשיפור חוויית המשתמש. כמו גם, תקשורת עם קהל היעד הפוטנציאלי.

ממש לאחרונה גוגל השיקה גרסא חדשה של גוגל אנליטיקס, וחשוב להכיר את כל הפרמטרים של הגרסא החדשה וכמובן גם להבין מדוע היא כל כך חשובה לנכס הגדול ביותר שלכם, האתר.

גוגל אנליטיקס 4 – נעים להכיר

עוד מהרגע שהגיע גוגל אנליטיקס לעולם כל מי שקשור לעולם הפרסום ובניית האתרים הבין שזהו כלי שהולך לשנות את החיים של כולנו. הגרסה החדשה של גוגל אנליטיקס 4 מתעלה על הגרסאות הקודמות ולמעשה מביאה שדרוג משמעותי עם תוספות מרכזיות וביניהן:

  • השדרוג הראשון הוא הטמעה של תכנת למידה מתקדמת המציגה תחזית חכמה, תובנות ומסקנות לגבי מגמות עתידיות אלו ואחרות.
  • השדרוג השני הוא הצגה של נתונים מבוססי לקוח, ולא מבוססי מכשיר או פלטפורמה.

שני השינויים הללו הם מרכזיים וחשובים, ומאפשרים לכל חברה, מפרסם ובעל עסק לקבל תובנות טובות יותר על קהלי היעד שלו ועל התנועה באתר שלו, תוך כדי הסתכלות על המפה המלאה שהקהל עובר בדרך אל האתר, ובתוך האתר.

5 חידושים בגוגל אנליטיקס 4 שהולכים לשפר לכם את החיים

אנחנו יודעים מה אתם חושבים. אם אתם לא עוסקים בתחום, אין לכם חברה לקידום אתרים או אתם פשוט לא עוסקים בתחום של שיווק בגוגל לא בטוח שהחידושים הללו ידברו אליכם. אך אם אתם שייכים לתחום ללא שום ספק, החידושים הללו הולכים להפוך את החיים העסקיים שלכם לטובים יותר:

  • תובנות ותחזיות על בסיס בינה מלאכותית – עד החידוש הזה גוגל אנליטיקס וכמובן גם האלגוריתם של גוגל לא ידעו לספק נתונים על השימוש שבוצע על ידי משתמשים. כעת באמצעות השדרוג הנוכחי ניתן יהיה לקבל תחזיות חכמות לגבי שימוש צפוי, שימוש נוכחי וכמובן גם שימוש בבינה מלאכותית. אלו יזהו המרות חווית משתמש וגם אירועים אלו ואחרים הקשורים באופן ישיר לנתוני האתר.
  • נתונים ממוקדים עבור כל לקוח ולקוח – תהליך רכישה כיום בעידן הנוכחי הטכנולוגי הוא תהליך שחוצה פלטפורמות. האינטרקציה שמתחילה עם הלקוחות מתחילה בפלטפורמה אחת, וממשיכה לאחרת. גוגל משנה מדיניות לא אחת ולכן גם הנתונים משתנים על בסיס קבוע. גוגל אנליטיקס 4 החדש מאפשר לעקוב אחר הפלטפורמות הללו ברמה ממוקדת לכל פלטפורמה ופלטפורמה, ומאפשר להציג את הנתונים ברמה ממוקדת, תוך כדי שימוש בבינה מלאכותית. מעקב חדשני זה יסייע למנהלי שיווק לקבל תמונה מלאה על קהל היעד הפוטנציאלי, ועל המסע הדיגיטלי שהם עוברים עד שהם מבצעים את הפעולה האינטראקטיבית הראשונה עם המותגים.
  • איחוד משתמשים – גוגל אנליטיקס 4 החדש מאגד את המשתמשים השונים של המשתמשים ליוזר אחד, כך שאם משתמש יצר קשר דרך מודעת פייסבוק, התקין אפליקציה, רכש דרך האפליקציה ועוד, גוגל יזהה את כל אלו כפעולה אחת ולא כפרופיל נפרד. כך תהיה תמונה מדויקת יותר של המסע הדיגיטלי השיווקי שלו, וניתן גם יהיה להציג זאת באופן מאוחד כנתונים. זהו שיפור משמעתי ועקרוני במסע הלקוח המספק תובנות שיווקיות.
  • פיקוח ומעקב אירועים – אנליטיקס החדש מאפשר מעקב אוטומטי אחר אירועים. אחר פעולות קהל היעד באתר כמו צפיה בסרטון, קליקים על מקומות מסוימים באתר, הורדת קבצים וגלילת עמודים אלו ואחרים. חידוש זה מאפשר פיקוח ובקרה ללא הטמעה של קוד זה או אחר.
  • פרסום בגוגל עם יותר אופציות חדשניות – גוגל אנליטיקס החדש מאפשר אינטגרציה מתקדמת יותר עמוקה בין היוזרים לבין כלי הפרסום של גוגל וכך למעשה יש שיפור גם בנושא של קידום אתרים seo כמובן. הקהלים הופכים ליותר איכותיים, הדוחות יותר מדויקים והשיפור באינטגרציות מאפשר הבנה עמוקה יותר של התנהגות קהל היעד, ובכך גם שיפור הנתונים ושיפור האתר בהתאם לכך. שינוי זה מאפשר ניתוח התנהגות מתקדם יותר להרבה אנשי מקצוע וחוסך זמן ומשאבים.

למה כדאי לכם להשתמש ב-GA4 החדש

אם עד כה לא השתכנעתם, דעו כי לא באנו לשכנע אלא רק לתת לכם אינדיקציה אמיתית ומקצועית על למה אנליטיקס בגרסתו החדשה יכול פשוט לסייע לכם יותר.

גוגל אנליטיקס 4 מביא עמו שדרוגים, שינויים ובשורות חיוביות עבור משווקים ועבור בעלי עסקים ובעלי אתרים.

הוא מאפשר קבלת נתונים מדויקים, תובנות מתקדמות. שימוש איכותי בבינה מלאכותית והתממשקות טובה ויעילה בין כלי פרסום שונים ומוכרים של גוגל, שכולם משתמשים בהם.

כל מנהל שיווק, בעל אתר או איש מקצוע העוסק בתחומים אלו שידע להשתמש כראוי ביתרונות של אנליטיקס החדש יוכל במהירות לשדרג את עבודתו מול קהלי היעד. להבין בדיוק מהו המסע הטכנולוגי שהם עוברים, לשפר את האתר ואף להגדיל את החזרי ההשקעה הכלכלית של לקוחותיו או של האתר שלו.

האתר שלכם הוא הנכס הכי גדול ביותר שאתם מעניקים לעצמכם, חשוב להשקיע בו את הטוב ביותר.

תוכן עניינים

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com