איך ליצור עיצוב באנרים מוכרים?

לקוחות רבים שואלים איך מייצרים באנרים מוכרים? למה באנר אחד ימשוך אליו מאות הקלקות בעוד המתחרה לא יניע כלל? מאחורי עיצוב באנרים ישנה מחשבה רבה, עיצוב מדויק, טקסט קולע והכוונה ממוקדת ביותר לקהל היעד. עם עיצוב נכון אתם יכולים להיות עם באנר שימשוך אליכם לקוחות פוטנציאליים רבים או שאתם יכולים להיות אלו שהעלו הודעה והיא פשוט מונחת שם.

אילו סוגי באנרים יש?

נחלק את סוגי הבאנרים לשני סוגים, הראשון, באנרים סטטיים והשני, באנרים דינמיים. עיצוב באנרים מהסוג הראשון, הסטטיים, ניתן לחלק לשני תתי סוגים, האחד שמעוצב כמין תמונת רקע שעליה מתנוססים פרטי ההתקשרות (ניתן להתייחס לזה כאל סוג של דף נחיתה) לרוב מופיע בחלקו העליון של דף האינטרנט. השני, עיצוב באנר פרסומי שהוא מופיע בחלקים שונים של הדף, יכול להיות בצידי הדף ואפילו באמצע עם גלילת הדף לתחתית. מהבאנר אתם מפנים את הגולשים לדף נחיתה ששם הם יכולים למלא פרטים, להירשם ואפילו ליצור קשר במהירות על ידי מילוי טופס מצומצם. הבאנר הפרסומי מהווה סוג של תזכורת לאורך הגלישה בעמוד שהגולש נמצא בו, להיכנס ולהתעניין במה שמוצע בבאנר והכי חשוב קורא לפעולה, מזמין את הלקוח הפוטנציאלי ליצור קשר אתכם.

אם הבאנר מעביר את הגולש לדף נחיתה, למה לא להעלות ישר דף נחיתה?

דפי נחיתה הם מעולים והם מיועדים ליצירת קשר, הבאנר הוא סוג של טיזר מעניין, לעיתים חצוף – מתוק והכי חשוב ענייני המספר בקצרה ובאופן מדויק על המוצר או השירות שאתם נותנים. לקוחות פוטנציאלים שלא מכירים אתכם ירצו לקבל מעט מידע לפני שהם מכניסים את הפרטים שלהם. עם עיצוב באנרים נכון שמושך את העין של הגולש אתם מעלים את הסיכויים שאותו גולש ירשם בעמוד הנחיתה שלכם ויתעניין במוצר שלכם. אנחנו ב seo-web.co.il מעצבים באנרים מדויקים ואיכותיים שמניעים לפעולה ומגדילים את החשיפה של העסק שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים חדשים וכדי שהקמפיין שלכם יזנק למעלה.

עיצוב באנרים מוכרים זאת בהחלט אמנות ומקצועיות שמשתלבים יחד עם דיוק חסר פשרות. השקיעו מחשבה ועיצוב איכותי כדי להגדיל את החשיפה של העסק שלכם ולמשוך את עין הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

תוכן עניינים

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?