עיצוב לוגו – 4 פרמטרים חשובים

לוגו, זה אלמנט שכולם מדברים עליו, ישנם אפילו חברות שאנחנו זוכרים את הלוגו שלה ולוקח לנו מעט זמן להיזכר מה שם החברה או המותג להם אותו לוגו שייך. מכיוון שלרוב האנשים ישנה זיכרון ויזואלי חזותית אנחנו זוכרים אלמנטים מוחשיים לעין. למה זה כל כך חשוב לך כבעל עסק? כי אתה רוצה שיהיה קל ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים לזכור אותך, עם עיצוב לוגו נכון אתה שם.

לוגו הוא סימן מסחרי מעוצב, מעין סמל או איור שמטרתו היא להיות זכיר, מלשון זיכרון, הלוגו בהכרח אמור לייצג את בית העסק, בעוד שאייקון נועד על מנת שלקוחות הקצא יוכלו לזהות את המותג בקלות כשהם יתקלו בו. הסמל הינו אייקון מזהה של שמתחבר לאופי המוצר, לסגנון המוצר/חברה/תאגיד שתרצו לשדר, למיתוג של המוצר ו/או החברה ו/או התאגיד. הלוגו חייב להיות מותאם לקהל היעד שלכם, בהתאם למה שתרצו לשדר ושפה הנכונה שתואמת את הלקוחות שלכם.

כיום, כגון עושים שימוש באייקון ובלוגו בסגנונות שונים ומגוונים לדוגמא, עיצבתם לוגו?

עכשיו נותר לעשות קראייטיב למותג שלכם, אייקון שילווה אתכם במקומות שונים כמו באפליקציה, באתר, פביקון או לוגו, בשימוש BTL במשרדי החברה, תערוכות  ועוד

עיצובי הלוגו הטובים בעולם

 

ייצרני המכוניות הם בראש רשימת עיצובי הלוגו האיכותיים ביותר בעולם, אם מתקיים שיח על מכוניות בין שני חברים ואחד יספר לשני על האודי A6 החדשה אולי הוא לא מבין גדול במכוניות ולא ידע איך דגם המכונית הספציפית הזו נראה אבל בטוח שהלוגו של האודי יופיע בזיכרונו. כמו שיצרני המכוניות יודעים לעשות את זה יש אנשי מקצוע מעולים שזו המקצועיות שלהם איך לגרום לסמל העסקי שלך להיות מוצלח ולהופיע בזיכרונו של כל לקוח פוטנציאלי או קיים. עם הלוגו של אאודי תוכל כנראה לזכור גם את מרצדס, רנו, אלפא רומיאו ועוד…

מה הם 4 הפרמטרים החשובים ביותר לעיצוב לוגו טוב?

 

  • ייחודיות – אתם רוצים ליצור לעסק שלכם או למותג שלכם בידול מהיתר. העיצוב חייב להיות ייחודי ושונה מהמתחרים שלכם.
  • רלוונטיות – חשוב שעיצוב הלוגו שלכם יתאים לעסק או למותג הסתכלו על הרשתות הגדולות וזהו את המוטיבים שמקשרים בין העסק לבין הלוגו ותוכלו לזהות הרבה מאוד קווי דמיון.
  • קל לזכור – כבר הזכרנו זאת קודם לכן, זהו אחד הפרמטרים שחובה להשקיע בו מחשבה רבה. להשקיע בעיצוב לוגו שקל לזכור.
  • יעילות – לוגו מטרתו מאוד ברורה. אם הלוגו לא יעיל משמע הוא לא מספק עבורכם את הייעוד שלו והוא לא שווה כלל.

איך מייצרים עיצוב לוגו מנצח?

כדי לעצב לוגו איכותי שעומד בכל הקריטריונים ישנם שתי דרכים, הראשונה לבעלי דמיון ויצירתיות. אם אתם נמנים מבין אלו שהרעיונות פורחים מראשם בקלות ואתם יודעים איך להביא את מה שעלה בדמיונכם על הנייר מעולה. תוכלו ליצור לוגו בעצמכם או חצי בעצמכם. להעביר למעצב גרפי שמתמקצע בעיצוב לוגו גם כן סקיצה לפי מה שעלה לכם בראש והוא יעצב עבורכם את הלוגו. השנייה פשוטה יותר, לשבת עם מעצב גרפי מתחילת הדרך, הוא כבר יעשה עבורכם את העיצוב.

תוכן עניינים

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?