קידום אורגני בגוגל – 8 היתרונות של פרסום בגוגל

קידום אורגני בגוגל – Search Engine Optimization או בקיצור SEO הוא בעצם קידום אורגני, הפעולה אשר הפכה להיות בגדר חובה בקרב בעלי עסקים שברשותם אתר, ומבינים שכדי להישאר רלוונטיים בזירה העסקית ולעמוד מול המתחרים בתחום שלהם, עליהם לשחות בזירה הדיגיטלית העדכנית של היום.

ההחלטה לקדם את עתיד העסק שלך מהווה השפעה עצומה על כל מהלך שתעשה, כמו גם על רווחיות העסק, כך שאם אתה מעוניין להישאר בזירה הדיגיטלית, כדאי ומומלץ בהחלט להשתמש בייעוץ עסקי שיכוון אותך לאיש המקצוע המתאים לבצע קידום אורגני בגוגל אשר הכרחי לעתיד העסק שלך. במאמר הבא נציג בפניכם 8 יתרונות מהותיים של קידום אורגני בגוגל.

תחילה נציג את ההבדלים בין קידום אורגני בגוגל לקידום ממומן

בעוד שקידום אורגני קורה באופן טבעי ועל כן שמו הוא אורגני, קידום ממומן דורש תשלום שמממן כל הקלקה על המודעה, אשר באופן מלאכותי מציגה את המודעה אשר מובילה לאתר הרצוי בין שלושת תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל- או לחילופין בעת גלילה בפלטפורמות החברתיות בהן נפוץ הקידום הממומן.

8 היתרונות בקידום אורגני בגוגל:

תוצאות בשטח שנשארות לטווח ארוך (1)

חשוב להבין כי קידום ייעוץ עסקי ידע לאפיין את צרכי הלקוח העסקי וייתן שירות ייעוץ לעסקים מתאים שידע להבדיל אם העסק צריך קידום ממומן קצר טווח או קידום אורגני בגוגל שיישאר לאורך זמן. ייעוץ עסקי טוב יעניק לכם את התשובה הנכונה ולרוב מדובר בקידום אורגני.

ייעוץ עסקי טוב יעניק לכם את הידע הנחוץ לכם להבנה שאין תמורה לכמות הכסף שתשקיעו בקידום האתר שלכם כמו בקידום ממומן. ככל שהקידום טוב יותר כך יגיעו אליכם יותר ויותר לקוחות פוטנציאליים או חוזרים, והאתר שלכם יופיע יותר ויותר גבוה במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. בקידום ממומן אתם משלמים פר הקלקה על האתר בעוד שבקידום אורגני התקציב שלכם מיועד לשירותיו של מקדם אתרים ואם יש לכם את הידע הדרוש, אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם אך ההמלצה הגורפת היא להשתמש במומחים לשיווק דיגיטלי למניעת טעויות ברשת.

תנועה אורגנית של לקוחות איכותיים יותר (2)

כל סוג של מימון יכולים לספק תנועה גדולה באתר שלכם אך חשוב להבין שפרסום ממומן מאפשר גם לקהל לא רלוונטי להגיע לאתר בעוד שקידום אורגני יגרום לקהל יעד שמחפש תוצאות טבעיות ואמינות יותר ללחוץ על הכניסה לאתרכם, ואלו שמחפשים בגוגל במיוחד את התחום בו אתם מתמחים. מחקרים מראים גם כי בקידום ממומן אחוז הנטישה גבוה יותר מאשר בקידום אורגני מאחר והראשון גורם לגולש להיכנס מתוך סקרנות, בעוד שהשני גורם לאנשים להיכנס לאחר חיפוש ממוקד, מה שגורם לדירוג האתר שלכם לעלות מעצמו באופן טבעי.

שיפור התדמית ומוניטין בצורה אורגנית של העסק (3)

קידום אורגני הולך יד ביד עם מיתוג מרשים לצורך חשיפה לעיני לקוחות פוטנציאליים או גם לקוחות נאמנים חוזרים. עם זאת כדאי להבין, שלא רק המיתוג בונה את אמינות העסק מול הלקוח אלא גם ההמלצות והנאמנות שאתם משדרים.

בעולם הדיגיטלי כיום, לקידום אורגני יש מוניטין טוב יותר מקידום ממומן מאחר והקהל הרחב יודעים שעבור קידום ממומן משלמים כסף כדי להיות בתוצאות הראשונות בעוד שקידום אורגני מתבסס על תוצאות אמת אמינות יותר, שמושפעים מהקלקות של לקוחות.

פסיכולוגית, בעיני הגולש- ככל שהאתר נמצא גבוה יותר בתוצאות החיפוש, ככל הנראה האתר והעסק אמין וסמכותי יותר מהשאר, מומלץ יותר מהשאר ונאמן ללקוחותיו בשירות ובאיכות המוצר שהוא מציע.

נתבך נוסף לאמינות של החברה הינו גוגל מפות, נסו להיזכר כמה פעמים ניגשתם לראות דירוגים של לקוחות על חברה שביררתם עליה לפני קבלת שירות או מוצר כלשהו.

מאמרים:

פרסום העסק ברחבי הרשת (4)

כל ייעוץ עסקי ימליץ לכם על פרסום ברחבי הרשת במגוון הפלטפורמות למען חשיפה לציבור הרחב, שיווק דיגיטלי ויחסי ציבור להם העסק שלכם זקוק. גם אם מדובר בעסק קטן ומשפחתי, ככל שהוא נראה ממותג יותר זה משדר יציבות, מקצועיות ומושך יותר לקוחות, כמו גם נוכחות על פני המתחרים.

אסטרטגייה נכונה בייעוץ לעסקים (5)

האסטרטגייה הנכונה ביותר שיתנו לכם בעת ייעוץ עסקי היא לפתח ולהגדיל את עסק למען הגדלת הרווחים. בעולם הדיגיטלי בלתי נמנע שנעשה זאת דרך האינטרנט ולכן קידום ממומן הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק דיגיטלי שיבסס את מוניטין העסק לאורך זמן.

לידים איכותיים (6)

לידים בתשלום כאמור פחות איכותיים ובעלי אחוז נטישות גבוה לעומת לידים של קידום אורגני, כאשר אלו הם לידים שמגיעים באופן טבעי מהעמוד הראשון במנוע החיפוש של גוגל בגלל שהאתר נמצא שם משדר אמינות ורצון להשתמש בשירות או המוצר שלכם, ולא שילמתם כסף כדי להופיע במקום הזה.

אתר זה נכס לכל דבר (7)

אתר כמו עסק או כל דבר שתשקיעו בו הוא נכס לכל דבר ולכן כדאי להשקיע בשיווק דיגיטלי, ייעוץ עסקי וקידום אורגני בגוגל ללא ספק, כאשר כל אלו ישפרו את דירוג האתר שלכם פלאים שלא לדבר על הגדלת הרווחים והיקף הלקוחות, המכירות והחשיפה לעסק שלכם.

חשוב להבין שכמו במושג נדל״ן, ככל שאתם משקיעים יותר בסביבה העסקית שלכם, כך ערך הנכס שלכם עולה.

שידור יציבות ללקוח (8)

אתם ורק אתם אחראים על האתר כמו על העסק שלכם ועל כל הסביבה שלו. עם זאת לא תמיד תוכלו ותצליחו לשלוט על כל ההיבטים באחזקת האתר והעסק בכלל כמו הופעת מתחרים למשל. כשאתם נחשפים לקיימות של מתחרה זה בהחלט עלול לפגוע בסיכויים לשכם להישאר בעמוד הראשון במנוע החיפוש גם עם קידום אורגני כאשר זה תחום עם תנועה רבה, אפילו אם עברתם ייעוץ עסקי.

לכן כשאתם פונים לייעוץ עסקי כדאי לחשוב על אסטרטגייה עתידית שתעזור לכם לייחד את עצמכם ולמנף את האתר שלכם על אף הקשיים ולאורך זמן. כך יתקבל הרושם שאתם יציבים וגם חברה מתחרה שנראית גדולה לא תוכל להזיז לכם ולא תפסידו לקוחות. חושב לזכור שלרוב לקוח נשאר לא בגלל המחיר אלא בגלל האיכות ויציבות חשובה וקריטית כאן.

תוכן עניינים